Повернення та обмін товарів | Фаберме

Повернення та обмін товарів



Повернення та обмін товарів

Компанія Фаберме піклується про своїх клієнтів та пропонує зручні умови повернення та обміну товарів належної якості.

Ми дотримуємося вимог Закону "Про захист прав споживачів" та гарантуємо максимально прозорий та комфортний процес.

Терміни повернення та обміну:

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка:

Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.

Умови повернення товарів належної якості:

Обмін або повернення товару можливе у разі, якщо:

Товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших ушкоджень.
Товар не збирався та не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
Збережена цілістю упаковка товару та її компоненти.
Збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції та заводське маркування.
Пред'явлено товарний чек або накладну, що підтверджує факт покупки товару у нашому магазині.
Можливі причини повернення або обміну товарів, придбаних у нашому інтернет-магазині:

Не підійшов розмір, колір, габарити, форма та інші причини, через які товар не може бути використаний за призначенням.
Товар бракований, несправний і може бути використаний за призначенням.
Процес повернення/обміну:

Зв'яжіться з нами: Повідомте про бажання повернути або обміняти товар, вказавши причину.
Оформіть повернення: Ми надішлемо Вам необхідні документи для оформлення повернення.
Надішліть товар: Надішліть товар на наш склад будь-яким зручним для Вас способом, за свій рахунок.
Отримайте повернення: Після отримання товару та перевірки його стану, ми повернемо Вам гроші на банківську картку, рахунок, готівкою у нашому офісі або на вашу адресу.
Важливі нюанси:

Вартість транспортних послуг щодо повернення товару оплачується покупцем.
Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів із моменту отримання товару.
Для повернення грошей Вам потрібно мати при собі паспорт.
При отриманні меблів:

Обов'язково присутні при прийомі товару особисто або передайте право своєму представнику.
Уважно огляньте товар щодо зовнішніх дефектів, цілісності скляних елементів (зокрема і дзеркал), і навіть фасадів.
Перевірте комплектацію товару, колір, наповнення, кількість тощо згідно бланку замовлення.
Заміна деталей після прийняття товару (меблів) відбувається за рахунок замовника.
Товари, що не підлягають поверненню/обміну:

Знижені в ціні товари
Зібрані або пошкоджені після покупки товари
Матраци (без упаковки/з порушеною упаковкою)
Товари, що належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну (згідно із Законом "Про захист прав споживачів").
Зв'яжіться з нами:

Якщо ви маєте запитання, будь ласка, зв'яжіться з нами по телефону або електронною поштою.

Ми завжди готові допомогти вам!

Сайт ускорен с помощью Buslik Cache